søndag den 26. februar 2012

Hygge-fremkomster

Nu har jeg på det seneste videregivet en masse titler til inspiration - altså bøger, der kan være sjove at kigge i efter gode og sjove opskrifter inden for strik og hækling.

Men jeg har ikke siddet i sofaen med bøgerne hele tiden. Faktisk har jeg lavet lidt håndarbejde også - og her er et lille udsnit af hvad der er fremkommet under disse hyggestunder, hvor jeg strikker - og drikker the - og evt. hører en lydbog samtidig :) Kan anbefales...

Her hæklet boblehat
magen til den jeg lavede til mig selv
som mit allerførste hækleprojekt
- denne til en veninde

Strikkede hjemmefutter i uldgarn
- rigtig lækre, varme og bløde!

Endnu en hæklet boblehat til en veninde
- med farvematchende pulsvarmere

Sokker til mig selv
efter den super nemme sokkeopskrift

- og sokker til min bedre halvdel


Skønt turkisfarvet tørklæde med løbemasker


Tørklæde til min pap-datter
i tyndt, varmt, blødt uldgarn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar