onsdag den 28. december 2011

En håndarbejds-jul

Som jeg skrev sidst, havde jeg haft en hyggelig eftermiddag med mine kollegaer og lært at hækle. Det resulterede i en hat - der dog ikke blev helt god før efter 3. omgang - lykkens gang :) Den blev ok, og jeg har brugt den med god samvittighed.

Det har da også betydet, at jeg har fået lyst til mere håndarbejde, og derfor har jeg fundet strikkepindene frem - har begået et tørklæde med løbe-masker og en strikhue til min mand samt et halstørklæde der matcher den hæklede hat. 

Hvad næste projekt bliver, ved jeg ikke i skrivende stund, men jeg har reserveret en del bøger på biblioteket, så jeg kan hente mere inspiration - og så har jeg et ønske om at lære at strikke strømper, så det skal være et nytårs-fortsæt for 2012: Gøre et godt forsøg på at lære at strikke sokker.



1 kommentar:

  1. Hold op, hvor er du produktiv - superfine projekter:-) Er selv begyndt at hækle lidt og synes simpelthen bare det er så hyggeligt....ja ja, der er sket lidt med gemytet siden VG-tiden;-)
    Kh Elisabeth

    SvarSlet