fredag den 9. december 2011

Stangmaske, luftmaske, kædemaske... ja, ja...

I dag har været en spændende dag, hvor jeg har lært lidt om hækleri.

Lad det bare være sagt: Nemt er det ikke!

Der er stangmasker, luftmasker, kædemasker - og tadaa: dobbelte stangmasker. Og sikker mange flere, jeg ikke har lært endnu. Men jeg hænger i.
Har været lidt kæphøj, og har kastet mig ud i at hækle en hue - eller i hvert fald gøre et hæderligt forsøg herpå.

I skrivende stund har jeg fået rimelig styr på de forskellige masker, men jeg arbejder stadig på at holde styr på antal runder i hatten. Men med lidt god vilje, er jeg nået frem til noget, der godt kunne minde om en hatte-form :) Så jeg fortsætter i den stil.

Skulle det ende med at jeg må trævle det hele op og starte forfra, so let it be... jeg kan starte forfra, og under alle omstændigheder har jeg haft en super hyggelig dag i håndgerningens tegn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar